Alla inlägg den 26 maj 2017

Av Cajsa Karlsson - 26 maj 2017 15:46

När jag var ett och ett halvt år gammal fick jag en jättestor hjärntumör.
När det verkligen blivit en stor knöl, så började mina föräldrar se att något var väldigt fel.
Jag började gå in i saker, ramla och snubbla.
Efter ett tag så sov jag mer och mer på vilostunden på dagis. Vi gick därför till doktorn på sjukhuset i Gävle.
Mina föräldrar hoppades att det bara var glasögon jag behövde, men allt skulle få en hemsk följd.
Jag undersöktes av läkare som sa:
Ni ska upp på avdelningen, Cajsa har cancer.
Mamma och pappa grät och höll i mig när de gick upp till avdelningen med mig.
De satte in cellgifter, en var jag allergisk mot, en var farlig för öron och hörsel, den tredje fungerade.
Jag blev blind.
Jag är 13 år och blind

Av Cajsa Karlsson - 26 maj 2017 11:49

Fy fan.
Vad trodde jag? Att vi skulle få en fri värld? Att vi skulle respektera varandra?
nänä, bara hat, hot och hån, blir förbannad!
Transfober, homofober, er är det ju fel på.
Hör du Trump, vi ska nog ha ett samtal du och jag.
Kan du göra mig en tjänst och bara försvinna från jordytan? Innan du pajar Usa!
Stick!
Jag tänker riva din jävla mur!
Jag ska krossa dig!
Men först ska du tala om för tingsrätten på vilket sätt din makt är bra för Usa, vilket du inte klarar av.
Och när du blir avsatt, så tar vi in Hillery.
Annars dör ditt hemland!
Gå din väg, lämna vita huset, glöm inte din lilla olyckliga son och din alldeles för unga fru, gubbe!
Tack för din goda hjälp med att döda våran fina stämning på våran fina jord!

Av Cajsa Karlsson - 26 maj 2017 10:48

Hej då rasism.
Hej då förtryck.
Hej då idioti!
Jag älskar olikheter.
Jag älskar att sticka ut.
Jag gillar rättvisa men hatar rasism och de som står upp för denna politik!
Sluta, ni ska bort Sd, samfimländarna, ny nasisterna teroristerna! Bort bort bort!
Kvinnor, flickor, visa alla att vi kämpar för våra rättigheter, tryck bort allt hat med all kraft ni har och stå upp för er själva och de som inte orkar kämpa.
Våldtäktsmän, fuck you!
Vet ni hur rädda vi är, för att gå ut, åka buss, tåg.
Vet ni hur ont det ni håller på med gör? både psykiskt och fysiskt.
Idioter, era jävla idioter!

Av Cajsa Karlsson - 26 maj 2017 09:47

Jag har vad jag tror en vän.
Han mår psykiskt dåligt.
Jag vill hjälpa honom men ham vill inte ha hjälp. What to do?
Jo, jag rekomenderade annan hjälp och det gick bra...

Av Cajsa Karlsson - 26 maj 2017 09:11

Glädien när man kliver ur sängen hos mormor, frukosten står på bordet och man bara kan äta.
Lyckan när man ser tårtan hon ska bjuda på på sitt kalas.
Lyckan när det bara är två veckor till klassresan och man bara yes!
Känslan när pappa skriver att han älskar en.
Känslan när det är fredag och man har namnsdag.
Känslan när det är en månad tills man fyller 13.

Av Cajsa Karlsson - 26 maj 2017 08:18

Vi ska äta frukost snart hemma hos min mormor.
Jag har faktiskt namnsdag, Wilhelmina är mitt mellannamn!
Kilivippen på er!

Av Cajsa Karlsson - 26 maj 2017 08:11

Låter tankarna vandra till Manchesters befolkning. Terror terror terror, ska det aldrig ta slut? vilka idioter terrorister är, tänker de bomba hela världen?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<<
Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards